zaterdag 14 augustus 2021

Stampin' Up! Stampin' Blends - Artistieke achtergronden met alcoholmarkers

 


In een eerder bericht vertelde ik over de techniek-workshop, die ik organiseerde vlak voor de vakantie.

Tijdens de workshop maakten we met de Stampin' Blends (alcoholmarkers), vellum en alcohol (96% of meer) prachtige, artistieke achtergronden.


Ter voorbereiding op de workshop, maakte ik zelf heel veel achtergronden. En leerde zo verschillende tips & trucs, die ik weer door kon geven tijdens de workshop.

Ik koos de leukste kaarten uit. En in dit bericht heb ik de kaarten laten zien die we tijdens de workshop hebben gemaakt.


En vandaag laat ik de kaarten zien, die net niet door de 'keuring' kwamen..hahaha!


Hele andere kaarten qua kleuren. Je kunt het met deze techniek bijna niet fout doen. Ik vind ze evengoed prachtig.

In het vorige blogbericht kun je ook lezen welke kleuren markers en materialen ik heb gebruikt. En hoe deze techniek in z'n werk gaat. Zeker een aanrader om eens mee te experimenteren.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Geen opmerkingen: