dinsdag 17 augustus 2021

Stampin' Up! Sale-a-Bration - Delicate Dahlia's met Beautifully Penned DSP

 


Afgelopen zondag deed ik mee aan een instagram-hop, samen met mijn Duitse teamgenoten. Deze 'hop' stond in het teken van Sale-a-brationproducten.


Sale-a-Bration is de grootste promotie-actie bij Stampin' Up! Deze en volgende maand kun je bij elke € 60,00 een GRATIS product kiezen uit de speciale brochure. De online versie vind je hier rechts op de website. Of klik op bovenstaande afbeelding.


Deze leuke funfold-kaart was mijn bijdrage.
Ik gebruikte de stempelset Delicate Dahlias. Deze set kun je GRATIS kiezen bij een bestelling van € 120,00.


De set is prachtig en perfect voor iedereen. Als je van inkleuren houdt, kun je de grote bloem, kleinere bloem en blaadjes naar hartelust inkleuren. 

Is kleuren niet zo je ding, dan kun je ook de 'inkleur' stempel gebruiken. Door het distinktive-karakter van de stempels, kun je daarmee prachtige diepte creëren. 


Het designerpapier is ook uit de Sale-a-Bration collecties en is de Beautifully Penned papierlijn. Deze kies je gratis bij een bestelling van € 60,00.

 Deze papierlijn combineert perfect met de producten van de Hand-Penned productcollectie. De prachtige handgetekende bloemen uit deze collectie, komen terug in het papier.

Door de meer algemene prints aan de andere zijde van het papier, kun je deze papierlijn ook prima combineren met andere stempels.   

Stampin' Up! producten kun je bestellen via mij -StampinClubNederland. Je kunt bestellen via de webshop of mij een e-mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl

Ook voor vragen en advies kun je bij mij terecht. Ik help je met plezier!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Geen opmerkingen: