vrijdag 20 augustus 2021

Stampin' Up! Notitieboekje in een Kraft Gift Box



Deze cadeauverpakking met een notitieblok & pen, maakte ik voor de gastvrouw van een stempelparty. Die mocht ik vorige week bij haar thuis verzorgen.



Het doosje is een kraft gift box uit de augustus-december 2021 mini-catalogus.
Er zitten 10 doosjes in een verpakking. 
Als het doosje in elkaar is gezet is het formaat 11,4 cm x 16,8 cm x 1,9 cm.

Je kunt er van alles in doen. Bijvoorbeeld chocolade, een paar zelfgemaakte kaarten of zoals ik deed, een notitieboekje.


Ik kocht een kant-en-klaar notitieboek (10,5 x 14,8 cm). Deze past precies in het doosje.

Ik sneed de voorkant eraf en maakte een omslag van Polished Pink kaartkarton en het prachtige Blackberry Beauty Designerpapier. Deze papierlijn vind je ook in de herfst-/ winter mini catalogus.

Met het bijpassende Blackberry Beauty Ephemera Pack versierde ik de voorkant van het doosje en de kaft van het notitieblok.


In deze verpakking vind je 40 voor gesneden, papieren elementen. Er zijn labels, bloemen, vogels, frames en andere vormen.


Toevallig had ik nog een Stampin' Up! pen liggen in de diepe kleur paars. 
Die past er perfect bij!

Via onderstaande banner kun je een overzicht vinden van de gebruikte materialen voor dit project:


Natuurlijk maakte ik ook nog een klein cadeautje met lekkers voor de uitgenodigde dames. Dat zijn deze doosjes-in-een-tasje geworden.



Lijkt het je leuk om ook eens met vriendinnen een gezellige stempelparty te houden? Neem dan gerust contact met mij op! Ik verzorg met plezier een leuke en creatieve middag voor jullie.

Neem contact met mij op voor meer informatie en het maken van een afspraak: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

 

Geen opmerkingen: