woensdag 25 augustus 2021

Stampin' Up! Stempel schatten bloghop - Sketch uitdaging

 



Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop van het team Stempel Schatten!  Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die door het team gemaakt zijn.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempelschatten dus!

Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.

Deze maand hebben onderstaande sketch als basis voor onze projecten gebruikt:


En dit is mijn uitwerking geworden:


Ik heb gekozen voor de stempelset Sweet Strawberry. Ik ben gek op aardbeien en in deze tijd van het jaar zijn ze het allerlekkerst. 

Deze set kun je echter het hele jaar door gebruiken. Door de extra bloemetjes en blaadjes, kun je er veel kanten mee op. En kun je bijvoorbeeld ook creaties maken zonder de aardbeien. 


Het is een 'zoet' kaartje geworden. De basis is Pool Party kaartkarton. Om een meer sprekende achtergrond te maken, heb ik de stans Stitched Greenery gebruikt.


Deze stans is zo mooi! Je kunt 'm met veel stempels combineren. De stans snijdt de afbeeldingen niet uit -zoals je ziet. En maakt een prachtige diepe indruk in het kaartkarton. 

De rode strook papier, die hierover is geplakt komt uit het Brights designerseries papier assortiment en is de kleur Poppy Parade.


Op een stuk basiswit kaartkarton heb ik de embossing-resisttechniek gebruikt: Ik stempelde eerst een aantal takken met VersaMark inkt. Daarna heb ik de afdrukken bewerkt met wit embossingpoeder. Vervolgens heb ik met een Blending Brush wat Pool Party inkt aangebracht.


De aardbeien en kroontjes zijn gestempeld in Poppy Parade en Garden Green/ Granny Apple Green. De bloemetjes zijn gestempeld met Blushing Bride inkt

Met de Strawberry Builder punch kun je deze afbeelding heel makkelijk ponsen.

Om het af te maken heb ik nog een stuk Bumblebee Gingham ribbon om de kaart geplakt. De ruitjes passen perfect bij de uitstraling van de kaart.

Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. Dan is het nu tijd om verder te 'hoppen'. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes).


.


Stampin' Up! materialen bestellen per e-mail is ook mogelijk.
 
Heb je vragen of advies nodig? 
Laat het me weten, ik help je graag!

Tot stempels!

Yvonne

X

2 opmerkingen:

Unknown zei

O heerlijk die aardbeien. Lekkere frisse kaart. Dank je wel voor de sketch...

De Stempelolifant zei

Wat een leuke kaart!!!