zaterdag 28 augustus 2021

Stampin' Up! Peaceful Place Designerpapier

 Soms zijn er designerpapierlijnen, die zo mooi zijn dat er weinig voor nodig is om er een mooie kaart mee te maken. En de papierlijn Peaceful Place uit de aug-dec 2021 mini catalogus is er zo eentje.


Voor de Feel Good Stampin' Bloghop van afgelopen maand, maakte ik al een kaart met dit mooie papier. Je kunt er meer over lezen in <dit bericht>.

Met de restanten van het papier heb ik nog twee mini-slimline kaartjes gemaakt. Ik heb daarvoor een stuk papier van 15 x 15 cm doormidden gesneden en op een dubbele kaart geplakt (8 x 15 cm).


Het mooie van dit papier zijn de zilver-embossing afbeeldingen. Hierdoor kun je gemakkelijk met inkt en een blending brush een kleurtje aanbrengen op het papier, zonder dat dit effect heeft op de afbeeldingen. Een emboss-resisttechniek, waarbij de embossing dus al voor je is gedaan. Hoe leuk is dat?! 

In het filmpje op mijn YouTube-kanaal kun je zien hoe ik de kleur aangebracht heb.



Tenslotte nog een paar mooie teksten erop en je hebt een paar hele leuke kerstkaarten.


Via bovenstaande banner kun je een overzicht van de gebruikte materialen terugvinden.

Bestellen kan ook per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

heb je vragen of advies nodig? Laat het me weten!
Ik help je graag.

Tot stempels

Yvonne
X



Geen opmerkingen: