zondag 12 september 2021

Stampin' Up! Creatieve kaartenset: Sentimental Rose

 


In dit blog bericht van vorige week, schreef ik over 2 nieuwe kaartensets die zijn toegevoegd aan de collectie.

Wist je dat er nog veel meer mooie kaartensets verkrijgbaar zijn? Je vindt ze op de website. Ga naar 'winkelen' en kies dan 'Assortiment creatieve sets'.

De handige sets bevatten alles voor het maken van een serie kaarten of cadeauverpakkingen. Enkele sets zijn inclusief stempelset, clearblock en inkt. 
Leuk om mee te nemen tijdens vakantie, cadeau te geven aan een vriendin of voor jezelf als je even wat minder tijd of inspiratie hebt.



Ik ging aan de slag met de kaartenmaakset Sentimental Rose (artikel 156972 € 23,00)

En het is zo'n mooie set en ontzettend leuk om de kaarten te maken.


Het ontwerp is al voor je bedacht. En met de handige instructie, heb je snel een aantal prachtige kaarten. Dit zijn de 3 ontwerpen. Van elk ontwerp kun je 3 kaarten maken. In totaal dus 9 kaarten.


En de set bevat ook nog een cadeauverpakking/ doosje. Dit doosje kun je versieren met de materialen uit de set. Je kunt er de gemaakte kaartjes in doen of iets anders om cadeau te doen. 


Deze kaartenset bevat een unieke, gelimiteerde stempelset met prachtige afbeeldingen. En een aantal teksten voor elke gelegenheid.



Nadat ik alle kaarten uit de set had gemaakt, heb ik nog een aantal kaarten gestempeld met de stempelset en wat inkt.


Er bleven nog genoeg labels en voorgestanste vormen over, die ik nog heb gebruikt.


De kaartjes zijn de kant-en-klare Notitiekaartjes & Enveloppen.



Heb je nog vragen of wil je de set ook bestellen? 
Stuur me dan een bericht per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl.

Ik help je met plezier!

Tot stempels

Yvonne
X

Geen opmerkingen: