woensdag 15 september 2021

Kerstkaarten met Merriest Moments bundel Stampin' Up!

Het is weer tijd voor een kerstkaart. En ik blijf nog even bij de Merriest Moments bundel.

Eerder maakte ik een Easelkaart met deze set voor de Feel Good Stampin Bloghop. 



Ik heb een hele serie kaarten gemaakt met deze bundel. Waaronder ook deze kaart.

Ik hou van de traditionele uitstraling. En de combinatie van de stansen en embossingfolder vind ik heel gaaf! 


Deze kaart heeft een basis van Evening Evergreen kaartkarton (21 cm x 14 cm). Gevouwen op 10,5 cm tot een dubbele kaart.

Vervolgens heb ik aan de bovenkant een strook van 6 cm weggesneden. Op de voorflap heb ik nog een stuk Soft Succulent kaartkarton geplakt en daarop een stuk designer papier uit de lijn Tidings of Christmas (jaarcatalogus).


Vervolgens heb ik het onderste deel van het frame op de voorflap geplakt. En heb ik de voorkant afgewerkt met de kerstbloem en hulstblaadjes. En een mooie tekst. Prachtig in dit sierlijke lettertype.

De binnenkant is nog beplakt met Soft Succulent kaartkarton en een stuk basis wit kaartkarton.

Een overzicht van de gebruikte materialen vind je hieronder:



Tot stempels!

Yvonne
X



 

Geen opmerkingen: