vrijdag 17 september 2021

Notitieboekje in een kraft cadeauverpakking

 

Elke eerste vrijdag van de maand ben ik live te zien op de Facebookpagina van StampinClubNederland.
Ik maak dan een leuk project, zoals een kaart of cadeauverpakking. 
Of ik laat je een techniek zien.


Deze maand maakte ik een superleuk notitieboekje in een kraftdoosje. De opname van de live uitzending kun je terugkijken op het YouTube-kanaal van StampinClubNederland.


Je kunt dit cadeautje heel goed maken met verschillende designerpapier lijnen.
Ik gebruikte voor dit project het Whimsy & Wonder Designerpapier. Dit papier heeft hele frisse kleuren. En niet alle patronen zijn van kerst. Je kunt het dus prima gebruiken voor niet-kerstprojecten.


Nog een passende pen en je hebt een prachtig cadeautje.


Voor een overzicht van de gebruikte materialen kun je op onderstaande banner klikken.


Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: