zaterdag 25 september 2021

Stampin' Up! In Colors - monochromatische kaarten

De In Color collecties van Stampin' Up! zijn een prachtige serie van 5 kleuren. De kleuren zijn helemaal op elkaar afgestemd. En zijn daardoor perfect onderling met elkaar te combineren.

Er zijn momenteel 2 kleurenseries; In Colors 2020-2022 en In Colors 2021-2023. Elk jaar verschijnt dus een nieuwe serie trendy kleuren. Zo is er jaarlijks een mooie aanvulling op de basiscollectie Stampin' Up! kleuren.    

Er is van elke kleur -zoals ook bij de andere collecties- een inktpad, markers, kaartkarton en designpapier. 

De In Colors zijn perfect als je net begint met stempelen en een start wilt maken met je Stampin' Up! kleurencollectie. 

De kleuren zijn onderling mooi te combineren, de collectie is met 5 kleuren niet zo groot en lekker overzichtelijk. En bovendien een mooie aanvulling op de basiscollectie kleuren.



En met deze kleuren kun je prachtige monochromatische kaarten maken. Alleen met stempels inkt en papier.


En met stansen en het bijpassende lint vergroot je de mogelijkheden nog meer.

FACEBOOK-LIVE 1 OKTOBER 2021
Aankomende vrijdag ga ik aan de slag met de In Colorcollectie 2021-2023 tijdens de Facebook-live op mijn Facebook-pagina.


Ik laat je alle producten zien uit de In Colorcollectie. En hoe je met 1 kleur eenvoudige en stijlvolle kaarten maakt. 

Ben je enthousiast over deze kleuren collectie? En heb je interesse om aan de slag te gaan? 

Ik heb 3 In Color-pakketten samengesteld. Elk pakket bestaat uit de basismaterialen (stempels, inkt en karton) en uitgebreidere pakketten zijn aangevuld met verschillende andere producten. Er is een basispakket, uitgebreid pakket en compleet pakket. 




Ik bestel het pakket graag voor je. 
Heb je nog vragen? Je kunt altijd contact opnemen. 
Ik help je met plezier.

Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: