woensdag 22 september 2021

Bloghop Stempel schatten Stampin' Up! - Home decor

 

Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop Stempel Schatten.  Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die door het team gemaakt zijn.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempel schatten dus!

Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.

Deze maand is het thema:

Home Decor

En dit is mijn bijdrage:

Ik vond het best een lastige deze keer! En na wat inspiratie opgedaan te hebben, maakte ik deze bureaukalender. Alvast voor het volgende jaar. Leuk voor op de kast of op je bureau, uiteraard. 


Met de stempelset Days to Remember kun je zelf de kalenderblaadjes maken. De stempelset is zo ontworpen dat je oneindig lang elk jaar een eigen kalender kunt maken. Of alleen een bepaalde maand, bijvoorbeeld voor op een verjaardagkaart of andere kaart voor een speciale gelegenheid.


Naast de dagen en maanden vind je in de set nog wat andere teksten en kleine afbeeldingen, die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld belangrijke data te markeren. Kortom, een superleuke set voor dit soort 3D-projecten en kaarten. En zeker ook leuk om te gebruiken bij de verwerking van je mooiste foto's in een scrapbook.



De maanden heb ik op maat gesneden zodat ze precies op een rechthoek met geschulpte rand passen. Deze stanste ik met de Stiched So Sweetly stansen.

De afwerking heb ik heel eenvoudig gehouden. En ik heb de stempels uit de set Painted Poppies gebruikt en deze gestanst met de Painted labels stansen.

Het papier komt uit de designerpapier lijn Pattern Party. Een geweldig leuke lijn van allerlei gekleurde patronen en aan de achterzijde zwart/wit. Dit pakket is niet te koop en kun je kiezen als cadeau, bij besteding vanaf € 200,00.



Wil je er meer over weten? 
Stuur me dan een bericht: mail@stampinclubnederland.nl
Ik help je met plezier!  

Tijd om verder te gaan naar het volgende project. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes).

.





Tot stempels!


Yvonne

X

3 opmerkingen:

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat leuk EN handig Yvonne, zo'n kalendertje! Lijkt me superleuk om te maken ook! Prachtige kleurcombinatie heb je gebruikt! En een goed idee om deze kalender-stempelset eens goed onder de aandacht te brengen!

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een goed idee om deze stempelset uit te lichten! Bijna weer nodig voor het nieuwe jaar. Dankjewel voor de inspiratie...

elly zei

oh deze zijn altijd leuk en handig! En wat de andere dames ook al noemden; de kalenderstempel verdiend echt wat meer aandacht! Dank je wel voor de inspiratie!