vrijdag 3 september 2021

Stampin' Up! Startpakket - Laatste kans met GRATIS bundel


Afgelopen maand mocht ik 2 nieuwe teamleden in mijn team verwelkomen. Erg leuk en gezellig!

Zij hebben gebruik gemaakt van de aantrekkelijke instapactie van deze maand. Kom jij vanaf deze maand mijn team versterken? 

Ik maakte dit Welkom-in-het-team-kaartje en stuurde dit samen met een informatiepakketje toe. Een goede start van een mooi Stampin' Up!- avontuur :-).


Ik heb de stempelset In Symmetry gebruikt, gecombineerd met het bijpassende papier Sweet Symmetry. Onderaan het bericht vind je een overzicht van de gebruikte materialen.



Startpakket kopen + tijdelijk GRATIS bundel

Ben je nieuwsgierig geworden en heb je interesse om ook het Stampin' Up! avontuur aan te gaan? 
Laat het me weten! Ik beantwoord met plezier al je vragen en help je graag op weg.

Je kunt op de website <HIER> alvast wat informatie vinden. Daar vind je ook de button om je in te schrijven en het startpakket samen te stellen.

Dit pakket kost € 129,00 en mag je helemaal zelf samenstellen met producten uit de actuele catalogi t.w.v. € 175,00. En tijdelijk (t/m 30 september) ontvang je er GRATIS een bundel naar keuze bij:

Je bent van harte welkom bij onze gezellige StampinClub!

Hierbij nog even de gebruikte materialen. Klik op de banner om de producten in de webshop te bekijken en eventueel te bestellen.



Een fijne dag!

Creatieve groet,
Yvonne
X

Geen opmerkingen: