maandag 6 september 2021

Stampin' Up! Welcoming Woods & Nature's Beauty

 Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad. Het was in elk geval prachtig weer. Ondanks het mooie zomerse weer, heb ik een winters kerstkaartje voor je.



Ik heb het kaartje gemaakt met de stempelset Welcoming Woods. Deze set zie je niet heel veel en heb je wellicht over het hoofd gezien in de augustus-december 2021 minicatalogus. Je vindt 'm op pagina 46.

De stempelset is bruikbaar voor alle jaargetijden en gelegenheden en heel goed te combineren met andere stempelsets. Zoals Nature's Beauty, die ik gebruikte op deze kaart.


Aan de bovenkant van de kaart heb ik wat Pool Party Inkt aangebracht met een Blending Brush of je kunt een vingersponsje gebruiken. En de onderzijde heb ik bewerkt met Crumb Cake inkt.


Het geheel is op een basiskaart in de kleur Poolparty geplakt. Het hert is op een los stukje kaartkarton gestempeld en uitgestanst met een labelstans. En vervolgens iets verhoogd op de kaart geplakt. 


Ik hoop dat ik je (weer) heb kunnen inspireren. Heb je vragen of wil je meer informatie? Laat het me weten. Ik help je met plezier!

Fijne dag!

Creatieve groet,
Yvonne

Geen opmerkingen: