maandag 25 oktober 2021

Stampin' Up! Festive Foliage kerstkaart - Fantastische Feestdagen

De stempelset Festive Foliage kun je makkelijk over het hoofd zien. Je vindt de achtergrondstempel in de jaarcatalogus op pag. 90.


De stempel is perfect voor het maken van een eenvoudige achtergrond voor je kerstkaarten. En er is zeker nog meer mogelijk met deze stempel.

Ik heb op deze kaart de achtergrond gestempeld met Mossy Meadow inkt. Vervolgens kleurde ik de blaadjes in met de Stampin' Blends (alcoholmarkers) in verschillende tinten.



Daarna heb ik de afdruk gestanst met de gestikte rechthoek stansen (Stitched Rectangle dies). Ik plakte het op een grotere rechthoek, die ik stanste uit Cherry Cobbler kaartkarton.


Het geheel is op een basiswit kaartkarton geplakt.  Voordat ik het opplakte strikte ik er nog een gouden lintje om de kaart.

De tekst komt uit de set Fantastische Feestdagen. En is met Versamark op Cherry Cobbler kaartkarton gestempeld en daarna met goud embossingpoeder bewerkt. De tekst is gestanst met de een label uit de stansen set Tasteful Labels Dies.

Meer inspiratie met Festive Foliage
Aankomende woensdag 27 oktober om 19.30 uur kun je meer inspiratie met deze leuke achtergrond stempel zien. Dan is er weer een nieuwe Stempel Schatten Bloghop. En ik gebruik deze stempel dan op een heel andere manier. Dus komt zeker even een kijkje nemen!


Bestellen per e-mail is ook mogelijk: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

 

Geen opmerkingen: