dinsdag 19 oktober 2021

Stampin' Up! Harvest Meadow - Workshop kaartenset in een doosje

 

Afgelopen zaterdag heb ik voor 6 dames een workshop met de Productcollectie Harvest Meadow verzorgd. En het was een geslaagde middag, waarbij er hard gewerkt is, gezellig gekletst en weer nieuwe inspiratie werd opgedaan. Ik heb weer genoten!


We maakten een setje van 3 kaarten met enveloppen in een acetaat-doosje. Dit doosje versierden we uiteraard ook nog met de prachtige stempels uit de set Nature's Harvest en het designerpapier Harvest Meadow.


Dit zijn de 3 kaarten die gemaakt zijn. We hebben verschillende technieken toegepast en gebruikten diverse materialen, zoals linnenpapier en kurk.


De stansen Harvest Dies, passend bij de stempelset, geven prachtige embossing details als ze gestanst zijn. Je kunt ze daarna een aquarel-look geven door ze te bewerken met inkt en een waterpensel. 

Het kurk-papier geeft een superleuk effect. Je kunt het mooi als achtergrond gebruiken. En je kunt er ook heel goed op stempelen. 


Het linnenpapier in de Stampin' Up! collectie wordt nog al eens over het hoofd gezien. En dat terwijl het een leuk effect geeft op je kaarten. Je vindt het papier in de jaarcatalogus op pag. 136.

Op de kaart hierboven heb ik het linnenpapier met een Blending Brush en Soft Succulent inkt gekleurd. Daarna spetterde ik er wat waterdruppels op en stempelde er wat afdrukken op.

De bloemen zijn ingekleurd met de Aquarelpotloden. Met behulp van een alcoholmarker spetterde ik er nog wat 'vlekjes' op.



De laatste kaart is helemaal gecased van Stampin' Up! oprichter Shelli Gardner. Ik vind hem zo mooi. De bloem is gestanst uit Shimmery White kaartkarton en daarna gekleurd met inkt (Early Espresso en Bumblebee) en een waterpenseel.




Mocht je ook aan de slag willen gaan met de prachtige producten uit de Harvest Meadow collectie, dan vind je hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:



Tot stempels!

Yvonne
X



Geen opmerkingen: