zondag 17 oktober 2021

Stampin' Up! Plantenpost - Kaartpakketje bij bestellingen

 


Dit kaartje heb ik afgelopen maand ontworpen. Ik maakte er een kaartpakketje van met een stap-voor-stap instructie. En dit pakketje stuurde ik mee met de bestellingen (vanaf € 25,00). 


Leuk om mee aan de slag te gaan voor de ontvanger. Ik stel de bestellingen zeer op prijs en dit is mijn manier om je daarvoor te bedanken.


De gebruikte materialen voor de kaart vind je door hieronder op de banner te klikken. De planten knipte ik uit het Designerpapier. Je kunt een aantal planten en potten ook uit het papier stansen met de bijpassende stansen. 

De plantenhanger zit ook in deze set stansen. En uiteraard kun je met de bijpassende stempelset -in het Nederlands- nog veel meer planten en potten stempelen.


Hieronder nog wat meer voorbeelden met deze leuke bundel stempels en stansen.




Deze maand ontvang je een nieuw pakketje met materiaal om een leuke kaart te maken.

Plaats je bestelling vanaf € 25,00 en je ontvangt het pakketjes samen met je bestelling thuisgestuurd.

Heb je vragen of meer informatie nodig? Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Tot stempels!

Yvonne
X






Geen opmerkingen: