donderdag 14 oktober 2021

Feel Good Stampin' Bloghop - Mooi verpakt

 


Hallo en leuk dat je op mijn blog bent aangekomen. Welkom bij een nieuwe bloghop van het Feel Good Stampin’ Designteam!

Met het team inspireren we je elke maand met mooie en leuke projecten, gemaakt met de producten van Stampin’ Up! Van elk project is een stap-voor-stapbeschrijving in de vorm van video, foto of tekst beschikbaar. Deze kun je GRATIS downloaden en opslaan. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin’ Up!

THEMA
Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. En het thema van deze maand is:

Mooi verpakt

Ik hou ervan om mooie en unieke cadeauverpakkingen te maken. 
Dus dit thema vind ik erg leuk!

Voor deze bloghop maakte ik 2 versies van deze zeskantige cadeauverpakking. 
Dit is de grote versie:

En hieronder vind je de kleinere versie

Voor de verpakkingen gebruikte ik het prachtige en chique designerpapier Simply Elegant. Het papier maakt de verpakking! En de naam zegt het al: eenvoudig elegant. Ik heb er daarom niet veel aan toegevoegd.

De sluiting maakt ik met de Elegant Tag Punch en een strook Brushed Metallic Cardstock. Dit kaartkarton is er in 3 kleuren: koper, goud en brons. En past perfect bij de mooie glinsterende accenten in het papier.


PROJECTBESCRIJVING
Van zowel de grote als de kleine versie maakte ik een stap-voor-stapbeschrijving. Ik heb deze maand dus maar liefst 2 filmpjes(!) voor je. Hoe leuk is dat!? 

Je kunt de beschrijving met de filmpjes & een overzicht van de gebruikte materialen hieronder downloaden:




Ter inspiratie hieronder nog een andere versie van deze verpakking met het Blackberry Beauty Designerpapier. 


Benieuwd naar de andere mooie cadeauverpakkingen van het team? Klik dan hieronder op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om verder te 'hoppen'.


Veel plezier en inspiratie met het vervolg van de bloghop. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Laat gerust een reactie achter onder dit bericht.

Tot stempels!

Yvonne





2 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie doosjes Yvonne ;)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Chique doosjes! Mooi in cadeau te doen, daar kun je wel mee aankomen zo!