zondag 10 oktober 2021

Merriest Moments - Embossen en Aquarel-effect

 Het is weer tijd voor een kerstkaart. 
Ik heb de productbundel Merriest Moments gepakt en heb deze kaart gemaakt.


Ik hou wel van de traditionele kerstkaarten en ik vind dit zo'n mooie productbundel.


 De embossingfolder in combinatie met de stansen geeft zoveel leuke 
mogelijkheden met deze set.


Ik heb een stuk Shimmery White kaartkarton bewerkt met de embossingfolder Merriest Frames en daarna heb ik het gestanst met de bijpassende stans, die in de bundel zit.

De basiskaart in de kleur Evening Evergreen heb ik ook bewerkt met de embossingfolder. Hierop heb ik het gestanste frame geplakt.

Zo zie je rondom het frame nog wat leuke embossing van de basiskaart. Het is op de foto wat lastig te zien. 


Vervolgens heb ik met de Aquarel penseel en diverse kleuren inkt de verhoogde takken en blaadjes gekleurd. Ik gebruikte de kleuren Real Read, Soft Succulent, Garden Green en Old Olive.

Tenslotte nog wat hulstblaadjes gestempeld en uitgesneden voor de voorkant van de kaart. En met de rechthoekige stans een extra label gestanst voor de tekst. Dit heb ik iets verhoogd opgeplakt met Stampin' Dimensionals.

Meer inspiratie
<In dit blogbericht> en in <dit blogbericht> vind je nog andere inspirerende ideeën die ik met deze bundel maakte.

Gebruikte materialen
Hieronder vind je een overzicht van alle gebruikte materialen:



Heb je vragen, advies of wil je meer informatie? 
Laat het me weten. Ik help je met plezier!

Tot stempels!

Yvonne
X

2 opmerkingen:

Inge Mannaert zei

Prachtige kaarten Yvonne 👌

Ineke zei

Het ziet er weer superleuk uit. 👍