zondag 21 november 2021

Blessings of Home - Stampin' Up! januari-juni 2022 mini catalogus

 Het is inmiddels alweer een week geleden sinds OnStage@home plaats vond. Dit is een jaarlijks evenement dat georganiseerd wordt door Stampin' Up! Een evenement vol inspiratie, motivatie en creativiteit.

Helaas dit jaar weer een online evenement vanachter de computer. Het was perfect georganiseerd en het Stampin' Up!-gevoel was er ook. Toch worden de live evenementen wel gemist, hoor. De contacten met anderen en het gezellige weekendje weg, maken het nog leuker.


Helaas kon ik de eerste dagen niet alles volgen, omdat mijn vader in het ziekenhuis lag. En ik mijn tijd en aandacht daarvoor nodig had.

Desondanks heb ik met teamgenoot Amanda op de laatste dag afgesproken. En hebben we samen gekeken en leuke projecten gemaakt. Het was erg gezellig en goed verzorgd!

Er werden onder meer presentaties gehouden over de producten uit de aankomende januari-juni 2022 minicatalogus. Allemaal weer leuke, nieuwe producten!


De nieuwe productcollectie Blessings of home konden we vooraf al aanschaffen. Daarmee hebben we een online workshop gedaan. En hier zijn de eerste voorbeelden van deze prachtige set.


De set is compleet met een prachtige papierlijn, een stempelset met mooie bloemen en teksten en leuke stansen.


Op deze kaarten zie je alle producten met elkaar gecombineerd.


En tot slot was er nog erkenning voor de behaalde resultaten van het afgelopen jaar. Wat ook altijd een erg leuke waardering is. 

Het was een lastig jaar. En ik ben dan ook super trots op mijn 12e plek van Nederland dit jaar (van de ca. 600 demonstratrices in totaal). 




En trots op het feit dat ik dankzij mijn trouwe klanten, mijn leuke team, lieve volgers en mijn gezin al ruim 9 jaar kan doen wat ik leuk vind. En zoveel plezier heb in mijn creatieve passie.

Dank jullie wel!


Tot stempels

Yvonne
X


Jij kunt nu ook de stap wagen en je Stampin' Up! avontuur heel voordelig van start laten gaan. Klik op onderstaande afbeelding voor meer informatie:



   




Geen opmerkingen: