donderdag 11 november 2021

Feel Good Stampin' Bloghop - Hexagonkaart met een twist

 

Hallo en leuk dat je op mijn blog bent aangekomen. Welkom bij een nieuwe bloghop van het Feel Good Stampin’ Designteam!

Met het team inspireren we je elke maand met mooie en leuke projecten, gemaakt met de producten van Stampin’ Up! Van elk project is een stap-voor-stapbeschrijving in de vorm van video, foto of tekst beschikbaar. Deze kun je GRATIS downloaden en opslaan. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin’ Up!

THEMA
Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. En het thema van deze maand is:

OP TAFEL

We laten je deze maand leuke ideeën zien voor op tafel. Van servetring, bestekhouder tot eet-/ en drinkverpakking. En alles er tussen in.

Een mooi aangeklede tafel met kerst of een speciale gelegenheid ziet er altijd feestelijk en gezellig uit. Ik hou er van!

Mijn bijdrage is een menukaart in een heel speciaal gevouwde vorm.


Als je dit gezellige pakketje op je bord vindt, wordt je toch blij?! En de voorpret begint al door het zelf te maken. Dat is zo leuk om te doen.

Hieronder vind je de link naar de projectbeschrijving met een stap-voor-stap filmpje, waarin ik een andere versie maak. En een overzicht van de gebruikte materialen.






Als je de band eraf schuift en de kaart opent, vind je er 3 labels in. Deze kun je naar wens helemaal zelf beplakken en bestempelen. En je kunt er het voor- hoofd- en nagerecht op schrijven. Of gewoon een lief berichtje voor de gasten.



Benieuwd naar de andere inspirerende projecten voor op tafel? Klik dan op de naam onder die van mijn om de bloghop te vervolgen:

.

Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X




 

2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Dat is een leukerdl, ga ik zeker eens maken!

Janneke zei

Wat een leuk idee Yvonne ;o)
En zo mooi gemaakt ..