maandag 20 december 2021

Harvest Meadow Productcollectie

 

De Harvest Meadow Productcollectie is een van mijn favoriete collecties uit de juli-december 2021 mini-catalogus. Ik ben dan ook blij dat de bundel (stempels & stansen) ook na 3 januari a.s. nog in de collectie blijft.


Het prachtige Harvest Meadow Designerpapier en het Cork Specialty papier gaan de collectie echter verlaten. En zijn nog verkrijgbaar zolang de voorraad strekt of tot uiterlijk 3 januari.

Het Harvest Meadow Designerpapier kun je nu nog met 30% korting aanschaffen. Mooi meegenomen!


Ik combineerde de beide papierlijnen op deze kaart. Op het kurk-papier (wat overigens heel dun is) kun je ook goed stempelen.


Met de restjes designerpapier en de stansen in de set Harvest Dies maakt ik nog onderstaande kaart.


De bloemen kun je met elk kleurgereedschap inkleuren. In dit geval heb ik de Aquarelpotloden weer eens uit de kast gepakt. 


Heb je nog interesse in de producten uit de juli-december 2021 mini-catalogus? Wacht dan niet te lang. Er geldt op=op. 

Check de webwinkel voor beschikbaarheid van de producten en actuele prijzen. Hieronder vind je het overzicht van de gebruikte materialen voor deze kaarten.


En heb je vragen of advies nodig? Laat het me weten. Ik help je graag!


Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: