vrijdag 3 december 2021

Hybride embossing en meer kerstkaart ideeën met Merriest Moments bundel

 Als je StampinClubNederland (nog) niet volgt op Facebook. Dan heb je de laatste live Facebook uitzending gemist. De opname hiervan vind je nu op mijn YouTube-kanaal.



Ik ging aan de slag met de Merriest Moments bundel uit de juli-december 2021 mini-catalogus. Een superleuke en mooie set stempels, stansen en embossingfolder. Mee heel veel mogelijkheden. 


Ik maakte 3 verschillende kaarten. In het filmpje laat ik eenvoudig gestempelde kaarten zien met handige tips & trucs.


En ik laat zien hoe je kunt hybride-embossen met een leuke watercolor-techniek.


Allemaal heel verschillende kaarten. En je kunt de stap-voor-stap video hier terugkijken. Hieronder de gebruikte materialen voor deze projecten:


Ik vind het een prachtige bundel. En ben blij dat hij nog even in de collectie blijft. Hieronder nog wat meer inspiratie met deze producten.






En je vindt op mijn YouTube-kanaal nog een filmpje van een Easelkaart met deze bundel.


Heb je nog vragen of wil je de bundel bestellen?
Laat het me weten. Ik help je graag!

Tot stempels!

Yvonne
X






Geen opmerkingen: