dinsdag 30 november 2021

Laatste kans! Uitlopende producten Stampin' Up! juli-december 2021 mini-catalogus

 Morgen is het zover!



De juli-december mini-catalogus loopt op het einde. En vanaf morgen kun je een selectie uitlopende producten bestellen met kortingen tot wel 50%. 
Hoe leuk is dat!?

In onderstaande video laat ik je de producten zien die de collectie verlaten en met welke korting je ze aan kunt schaffen. De video is ook hier te bekijken op mijn YouTube-kanaal.



Alle producten zijn nog verkrijgbaar tot 3 januari of zolang de voorraad strekt. Dus wacht niet te lang en wees er snel bij: op=op.

INSTAPPEN MET SUPERKORTING
Het is tevens vandaag de laatste kans om in te stappen met superkorting!

Klik op de afbeelding voor meer informatie of neem contact met mij op. Ik vertel je er graag alles over.
 



Ik help je graag met je bestelling en vragen:
Bestellen kan in mijn webshop of 
per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: