zaterdag 27 november 2021

Cadeauverpakkingen voor Stampin' Up! OnStage

In een eerder bericht schreef ik al over het jaarlijkse Stampin' Up! evenement: On Stage. 

Samen met teamgenoot Amanda beleefde ik de laatste dag van het evenement bij Amanda thuis. Het was haar eerste evenement. En om haar te bedanken voor de gezellige en goed verzorgde dag, gaf ik haar deze cadeautjes. 

Voorafgaand aan het evenement kregen we de mogelijkheid om een verrassingspakket te bestellen. Helaas was ze te laat met het bestellen daarvan. Daarom maakte ik een klein verrassingspakketje met de materialen uit mijn eigen pakket.

Een doosje met notitieboekje en potloden.

En een doosje dat opengeklapt kan worden. In de doosjes aan de zijkant iets lekkers voor tijdens de filmpjes en presentaties.

In het middelste doosje is er plek voor een rond metalen doosje (inmiddels retired). Daarin deed ik wat theezakjes in lekker smaken.



Een van de leuke kanten aan dit Stampin' Up! avontuur: nieuwe vrienden en vriendinnen maken en samen de creatieve passie delen. Ik hou ervan!

Ook jouw Stampin' Up! avontuur starten? 


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X












1 opmerking:

sunshine zei

Oh super leuk doosje Yvonne :D