woensdag 23 februari 2022

Bloghop Stempelschatten Alles is Liefde - Interactieve klapkaart

Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop Stempel Schatten.  Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die door het team gemaakt zijn.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempels schatten dus!

THEMA
Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.
Deze maand is het thema:

Alles is liefde

In de maand van de liefde is dit thema heel toepasselijk. Ik koos alleen niet voor een project die je daarbij zou verwachten. En heb mijn liefde voor... als uitgangspunt genomen. Namelijk mijn liefde voor projecten met 'een twist', fancy fold kaarten, funfold kaarten of hoe je het wilt noemen.

En dus maakte ik met liefde deze vrolijke 3-delige klapkaart.


En met de lente in het vooruitzicht vond ik de productcollectie Vrolijke Viooltjes wel heel leuk om mee te werken. Ik hou van de bonte en fellere kleuren (ook een voorliefde..)

De set heb ik te weinig gebruikt. En dat terwijl het zo veelzijdig is en leuke mogelijkheden heeft. Zeker in combinatie met het prachtige papier en de stansen.

PROJECTBESCHRIJVING
In een uitgebreid filmpje laat ik je de producten zien en geef handige tips & trucs. Natuurlijk kun je ook zien hoe ik stap-voor-stap deze klapkaart maak. Klik op de banner hieronder om naar het filmpje te gaan.

 



Tijd om verder te hoppen. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om te zien wat voor moois de anderen hebben gemaakt. 





Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X





3 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Een schattige kaart, model moet ik ook eens maken. Je video helpt daar bij. Heel mooi gemaakt.

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat eenmooie kaart Yvonne, en dit kaartmodel is natuurlijk helemaal TOP! Ook ik ben een fan van deze kleurtjes, zo heerlijk vrolijk!

Elly zei

Mooie kaart Yvonne, gaaf modelletje! Die vrolijke vriendelijke viooltjes hebben mijn liefde ook weer gewonnen.