maandag 21 februari 2022

Stampin' Up! workshops (op locatie) - het mag weer!

 Zo fijn dat ik straks weer workshops met meer mensen kan organiseren zonder beperkingen :-). Ik kan niet wachten!

Afgelopen weekend mocht ik ook een gezellige workshop verzorgen. Deze keer bij iemand op locatie. De gastvrouw had een aantal vriendinnen uitgenodigd. En ik had 2 projecten voorbereid, die we hebben gemaakt.


Dit doosje was een van de projecten. De gastvrouw houdt van projecten met 'een twist'. En dit doosje past daar precies bij. Door de diagonale sluiting is het net even iets anders.


De basis is Rich Razzleberry en ik gebruikte het Flowering Fields Designerpapier (met de tulpen) om het doosje te beplakken.


Het doosje is niet heel groot (ca. 11 x 7 cm) en precies goed om een cadeaukaart, geld of wat chocolade (met zakjes thee) te verpakken.


Lijkt het je ook leuk om met je vriendinnen gezellig bij te kletsen en ondertussen een paar mooie projecten te stempelen? En mogelijk GRATIS Stampin' Up! producten te verdienen?

Neem dan contact met mij op. In overleg maken we een afspraak en bepalen we wat je wensen zijn.

Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: