maandag 14 maart 2022

Gastvrouw cadeautje stempelfeestje - Dubbel klapdoosje

 Het werd wel weer eens tijd voor een berichtje! Ik word de laatste paar weken een beetje in beslag genomen door de verbouwing. Nog even de laatste dingen regelen, plannen, kopen, uitzoeken e.d....

Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd, luidt het gezegde. Het huis is momenteel verre van opgeruimd, dus kun je misschien wel raden hoe het in mijn hoofd is....hahaha. 


Maar goed de laatste loodjes zijn aangebroken. De keuken staat :-). Deze week nog de vloer in de keuken en de plinten en gordijnen en dan is het klaar! En het wordt steeds mooier, dus het is het wachten meer dan waard.

Het is fijn om op sommige dagen mezelf terug te trekken op mijn fijne (tijdelijke) werkplek. En hoewel er van berichten schrijven niet veel terecht is gekomen, heb ik wel veel projecten liggen, die ik je graag wil laten zien. Zoals dit supertoffe doosje:


Ik maakte het voor de gastvrouw, bij wie ik een stempelfeestje mocht verzorgen afgelopen maand. De gebruikte stempels en het papier komen dan ook nog uit de Sale-a-Bration collectie. En deze zijn helaas niet meer verkrijgbaar.


Het doosje is echter te leuk om niet te laten zien. Als je het doosje openklapt, kun je aan het label rechts trekken en een tweede venster klapt open. Hoe leuk!
Het idee zag ik bij Katja van Stempelpunktchen


Je kunt er van alles in doen om te geven. Ik maakte 2 bijpassende mini-kaartjes, die ik erin stopte.



En nog een variant in een paarse kleur.




 Creatieve kortingskriebels 
Heb je het al gehoord van de creatieve kortingskriebels? Je ontvangt maar liefst 20% korting op de mini stans- en embossingmachine van Stampin' Up! En dezelfde korting op een geselecteerd aantal bundels! Bekijk de flyer hieronder:



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X