vrijdag 8 april 2022

Stampin' Up! Easter Friends - Interactieve kaart met wiebelmechanisme

 Het is alweer bijna Pasen! En hoewel de lente op dit moment ver te zoeken is, heb ik toch een vrolijke en frisse lentekaart voor je. En wat voor een kaart!



Het is een interactieve kaart. Je trekt aan het strookje rechts en het eendje begint te waggelen. Hoe leuk is dat!?

Mijn teamleider Ute Jung van Stempelspass in Jever  had deze kaart als workshop voorbereid voor het online teamweekend vorige maand. Zo leuk!



Stap-voor-stap filmpje & 
gebruikte materialen
Ik heb een filmpje gemaakt, waarin ik je stap-voor-stap laat zien hoe je deze kaart ook kunt maken.

 Hieronder vind je de link naar het filmpje op mijn YouTube-kanaal en een overzicht van de gebruikte materialen:


Heb je de stempelset niet? Dan kun je de stempelset en andere materialen nog bestellen. De stempelset is nog verkrijgbaar t/m 30 juni a.s. Dat kan direct in mijn webshop of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl 

En je kunt deze techniek proberen met een stempelset die je wellicht al in de kast hebt staan (ik denk dat het bijv. met kippen ook heel leuk is).



En uiteraard kun je de schattige afbeeldingen uit de set Easter Friends ook gebruiken voor andere gelegenheden, zoals de geboorte van een kindje.

Als je er mee aan de slag gaat, dan wens ik je in elk geval veel plezier bij het maken.

Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: