maandag 11 april 2022

Stampin' Up! Pansy Petals Designerpapier - Dubbele punt kaart

Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad. Ik ben lekker uitgewaaid op Schiermonnikoog. Samen met vriendinnen heb ik daar een weekend gewandeld. Erg gezellig en een prachtig eiland!

 

En vandaag heb ik deze leuke vouwkaarten voor je. Ik maakte ze als voorbeeld bij de bestellingen van afgelopen maand. 

Iedereen die een bestelling plaatste bij StampinClubNederland ontving een pakketje materiaal en een stap-voor-stapbeschrijving voor het maken van deze vrolijke dubbel punt kaarten.

Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar ik ben gek op leuke papiertjes. En dan vooral die met vrolijke, bonte kleurtjes. Heerlijk! 

Dit Pansy Petals designerpapier past daar helemaal bij. En het leuke is dat je de viooltjes en blaadjes uit het papier kan knippen. Of stansen met de bijpassende stansen. En zo kun je die weer verwerken op je project. 




Je vindt deze en alle andere mooie papierlijnen in de jaarcatalogus 2021-2022. En ze zijn nu verkrijgbaar met een hele aantrekkelijke korting van 40%. Je betaalt dan slechts € 8,40 in plaats van € 14,00. Een papierlijn bestaat uit 12 vellen dubbelzijdig papier (2 vellen in 6 designs) van 30,5 x 30,5 cm.

Alle Stampin' Up! papierlijnen uit de jaarcatalogus zijn nog verkrijgbaar tot en met 2 mei of zolang de voorraad strekt. Je kunt een overzicht van alle papierlijnen vinden in mijn webshop.



Of je kunt de online versie van de catalogus doorbladeren. Je vindt de online jaarcatalogus 2021-2022 rechts op deze website.

Meer informatie over het bestellen van je Stampin' Up! materialen bij StampinClubNederland vind je hier op de website.

Tot stempels!

Yvonne
X


Geen opmerkingen: