dinsdag 26 april 2022

Stampin' Up! Flowering Fields - Tulpendoosje met diagonale sluiting

 Dit tulpendoosje met diagonale sluiting maakte ik uit 1 vel A4 kaartkarton. En ik gebruikte het vrolijke papier met de tulpen uit de Flowering Fields designerpapier lijn om het doosje te beplakken.


Met de Tulip Builder Punch ponste ik blaadjes en bloemen uit kaartkarton en maakte er 3D-tulpen van.

Ik heb een filmpje gemaakt, waarin ik stap-voor-stap laat zien hoe je dit doosje maakt. Je vindt deze op mijn YouTube-kanaal. Of klik op onderstaande banner om naar het filmpje te gaan.



Zoals je ziet heeft de verpakking een diagonale opening. In dit voorbeeld is het een staande verpakking. En in het filmpje laat ik zien hoe je een liggende versie maakt.


En je kunt er allerlei kleuren kaartkarton voor gebruiken en het doosje aankleden met heel veel andere patronen designerpapier.

Via onderstaande banner vind je een overzicht van gebruikte materialen voor de doosje die ik maakte.

Het idee vond ik overigens bij mijn Engelse collega Heidi Smith.








Veel plezier bij het maken en tot stempels!

Yvonne
X



1 opmerking:

Anoniem zei

Heel mooi Yvon,ga er zeker een paar maken