maandag 23 mei 2022

Leuke technieken met Stampin' Up! Soft pastels

 Onlangs gaf ik een techniekworkshop met Stampin' Up! Soft pastel krijtjes. Deze krijtjes zie je snel over het hoofd. Zonde! Je kunt er zulke leuke technieken mee doen in combinatie met de stempels en sjablonen. Je vindt de krijtjes op bladzijde 126 in de Stampin' Up! jaarcatalogus.



We maakten onder meer deze kaart met de stempelset Blessings of Home. De ondergrond is gemaakt met behulp van krijtjes en de Butterfly & Flowers sjablonen uit de januari-juni 2022 mini-catalogus.

De bloem uit de set Blessings of Home is ingekleurd met een waterpenseel (Aquapainter) en de krijtjes.


Voor de kaart hierboven paste ik een heel andere techniek toe met water en de krijtjes. Nadat het droog was stempelde ik de bomen en vogels erin met behulp van de set On The Horizon. Met de bijpassende stansen sneed ik nog een hekje en wat gras.

Heb je ook interesse in een techniekworkshop met deze krijtjes of een andere techniek? Laat het me weten!


Tot stempels!

Yvonne
X

 

Geen opmerkingen: