maandag 9 mei 2022

Symbols of Fortune Fun Fold kaart 2x anders

 Ik hoop dat je een mooie (moeder-) dag hebt gehad gisteren? 

In dit bericht vandaag laat ik je een leuke, eenvoudige fun fold kaart zien op 2 verschillende manieren. Hieronder zie je de eerste versie. Een staande kaart. 



De basis is Evening Evergreen kaartkarton gecombineerd met Calypso Coral en basis wit. 


De tweede versie is een kwartslag gedraaid.
Ik heb in plaats van designerpapier op de smalle flap basis wit kaart karton gebruikt. Dit stukje heb ik gestanst met de Stitched Greenery Stans.

Hieronder vind je een korte beschrijving van hoe je de kaarten maakt. 
  • Snij een basis van 21 x 14,9 cm. 
  • Ril dit stuk op 7 cm en 17,5 cm. Vouw de beide flappen naar binnen, zodat ze mooi aansluiten. 
  • Het designerpapier aan de buitenkant heeft de volgende afmetingen: 6,5 x 14,4 cm en 3 x 14,4 cm
  • Binnenin de kaart is nog een stuk basiswit kaartkarton geplakt van 10 x 14,4 cm.
  • Uit het designerpapier zijn bloemen geknipt en binnen in de kaart geplakt.
  • Het stuk Calypso Coral (oranjerode) kaartkarton is 7,5 x 12 cm. 
  • Hierop is een mat van basis wit kaartkarton geplakt: 7 x 11,5 cm.
  • Hierop kun je naar wens een tekst stempelen en het kaartkarton verder versieren met de uitgeknipte bloemen.

Ik gebruikte voor de kaarten de mooie speciale designerpapierlijn Symbols of Fortune.

Deze papierlijn vind je in de januari-juni 2022 mini-catalogus. En kun je nog tot en met 30 juni bestellen.

Alle gebruikte materialen vind je via onderstaande banner:


Ik help je graag met je bestelling. Mail me gerust op: mail@stampinclubnederland.nl



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: