vrijdag 22 juli 2022

Kaartjes voor kanjers - Stampin' Up! Sale-a-Bration Geweldig Samen

De eerste week van de schoolvakantie zit er bijna alweer op. Onze kanjers genieten van de vrije tijd, die ze hebben. Naast werken, plannen ze ook veel leuk dingen met vrienden. En gaan we komende week ook samen nog wat gezellige uitjes doen. We gaan ons wel vermaken!
 

Heerlijk hoor, even een paar weken niks moeten. Ze hebben hard gewerkt het hele jaar. En daarom maakte ik dit kaartje voor ze met een vakantie extraatje. En om ze te laten weten dat we trots op ze zijn.



De kaarten zijn persoonlijk gemaakt door de lievelingskleur te gebruiken. En ik heb de achtergrond gestempeld met teksten, die ook op de persoon van toepassing zijn. Kijk, en dat vind ik nou het allerleukste aan zelf kaarten en projecten maken. Je kunt het persoonlijk en speciaal maken! 

Voor onze middelste dochter gebruikte ik turquoise (Coastal Cabana met Night of Navy). Ze is altijd bezig en het is goed dat ze komende weken tijd heeft om even lekker niks te doen.  


Onze jongste zoon heeft de basisschool verlaten en gaat een nieuw avontuur tegemoet op de middelbare school. Hij heeft er veel zin in. Dus dat komt helemaal goed. Voor zijn kaart heb ik blauwtinten (Balmy Blue & Pacific Point) gebruikt.


En onze oudste dochter gaat naar het 6e en laatste jaar. Afgelopen jaar was pittig. En ze heeft het toch maar mooi gedaan. Nu nog een jaar te gaan en we hebben er alle vertrouwen in dat dit ook gaat lukken. Zij kreeg een kaart in groentinten (Pear Pizzaz & Mossy Meadow).


De teksten komen allemaal uit de Nederlandse set Geweldig Samen (deze is er ook in het Engels). En je kunt de set in juli en augustus GRATIS kiezen bij besteding van € 120,00.

Ook aan de slag met deze leuke teksten?
Je kunt je Stampin' Up! producten bestellen in mijn webwinkel of per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X















Geen opmerkingen: