woensdag 20 juli 2022

Nieuwe video: Vrolijke Trapeze doosjes - Stampin' Up! In Colors 2022-2024

Deze vrolijke trapeze doosjes maakte ik met het kaartkarton, papier en inkt uit de In Colorcollectie 2022-2024. 

Verderop in dit bericht vind je de link naar de stap-voor-stapbeschrijving op mijn YouTube-kanaal.


 

Ik bied complete In Colorpakketten aan met leuke extra's. Er zijn 3 verschillende pakketten. En <HIER> kun je alle informatie vinden.





Stap-voor-stap video
Hieronder vind je de link naar de video, waarin ik je laat zien hoe je deze verpakkingen maakt.

Vond je de video leuk? Laat een reactie achter of geef de video een duimpje. 

En wil je op de hoogte blijven van nieuwe video's die ik plaats? Abonneer je dan op mijn kanaal.


Dit idee zag ik bij: Evasions Creatives.


Ik heb voor de versiering van de verpakkingen de teksten en afbeeldingen uit de bundel Lovely & Lasting gebruikt. Deze superleuke bundel en bijpassende producten vind je op pagina 25 van de jaarcatalogus.



Hieronder nog een overzicht van alle gebruikte materialen:


Heb je vragen? Laat het me weten!

Veel plezier bij het maken en tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X

Geen opmerkingen: