zondag 17 juli 2022

Stampin' Up! Rings of Love - Dubbele waterval kaart

 Zoals beloofd laat ik je hierbij nog even het tweede en laatste project zien, dat we maakten tijdens de teamdag, begin deze maand.

We hebben deze supergave, dubbele watervalkaart gemaakt. En we hebben gewerkt met de designerpapierlijn Rings of Love.

Het idee voor deze kaart zag ik op YouTube, alleen was dat een grotere versie. Via instagram kwam ik op het account van Carmen Schulz - Stempelmitmir. Zij liet in een post een kleinere versie zien en die heb ik gebruikt voor deze workshop.

Als je de flap openklapt en eraan trekt, zet je de waterval in gang.


Je kunt je bij deze kaart heerlijk uitleven met stempels en designerpapier.


Hou je ook van stempelen en gezelligheid? En zou je er de volgende keer ook bij willen zijn? Dat kan!

Dat kan door je aan te melden in mijn team en het voordelige startpakket aan te schaffen. Doe je dat in juli of augustus, dan ontvang je een complete planner collectie cadeau. Hoe leuk is dat!? 




Je kunt me ook mailen: mail@stampinclubnederland.nl
Ik vertel je er graag alles over.



Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne





















Geen opmerkingen: