donderdag 14 juli 2022

Zelfsluitende cadeauverpakking - Feel Good Stampin Bloghop alles behalve een kaart

 


Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop van het Feel Good Stampin’ Designteam!

Met dit team inspireren we je elke maand met mooie en leuke projecten, gemaakt met de producten van Stampin’ Up! Van elk project is een stap-voor-stapbeschrijving in de vorm van video, foto of tekst beschikbaar. Deze kun je GRATIS downloaden en opslaan. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin’ Up!

THEMA
Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. En het thema van deze maand is:

Alles behalve een kaart

En daar kan ik wel wat mee. Want naast kaarten vind ik zelf cadeauverpakkingen maken super leuk om te doen. Je kunt de verpakking helemaal zelf aanpassen aan het cadeau dat je wilt geven. En dat vind ik zo leuk!



Onze zoon Zeger, zit in het laatste jaar van de lagere school. En wat het extra bijzonder maakt is dat Zeger de jongste is. Zijn zussen zitten al een aantal jaar op de middelbare school. Dus het hoofdstuk lagere school is voor ons straks afgesloten.

Nu hebben de kinderen elk jaar wel iets aan de juf/ meester gegeven aan het einde van het schooljaar. Alleen nu is het even iets specialer ;-). 



Ik maakte deze twee zelfsluitende doosjes. Hierin kun je een tube van 200 ml in kwijt (douchegel, bodylotion e.d.). Het doosje is best groot en dus kun je er ook prima andere flesjes (parfum bijvoorbeeld) in verpakken.

Ik maakte al vaker zo'n verpakking in een kleiner versie. En dat is het leuke aan deze verpakkingen. Je kunt ze aanpassen naar de grootte van datgene wat je erin wilt doen.

PROJECTBESCHRIJVING
De stap-voor-stap beschrijving met video kun je via onderstaande banner bekijken en downloaden.


Voor de verpakkingen heb ik het
designerpapier Perfectly Penciled gebruikt. Mooi papier in zwart-wit en dus ideaal om te combineren. 

Voor het label heb ik de nieuwe Trio Label punch gebruikt. Deze staat in de juni-december 2021 mini-catalogus.


Je kunt de link naar de gebruikte materialen ook vinden in de projectbeschrijving.

Tijd om verder te gaan naar de andere projecten. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om verder te 'hoppen'.





Veel plezier en tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X



1 opmerking:

Lotte zei

Wat een superleuk doosje is dat toch. En zo fijn dat je hem naar heel veel maten kunt aanpassen. Dank je wel voor je inspiratie!