maandag 11 juli 2022

Stampin' Up! Delicate details treat box en kaart met Rings of Love Designerpapier

Bij Stampin' Up! word je als demonstratrice beloond voor je prestaties met promoties naar bepaalde titels. En daaraan zijn weer leuke voordelen verbonden, zoals extra korting, bonussen en toegang tot bepaalde evenementen. 

Overigens moet niks en mag alles bij Stampin' Up! Je hoeft geen workshops te geven of producten te verkopen. Je kunt de prachtige materialen ook helemaal voor jezelf kopen (met korting uiteraard). En genieten van de gezelligheid en creativiteit met gelijkgestemden.
 
Als je wel besluit om meer te doen met je hobby, er tijd en energie in steekt om anderen te inspireren met filmpjes, workshops e.d. Dan is het bijzonder leuk en iets om trots op te zijn als je zo'n promotie maakt. En daar sta ik bij mijn teamleden altijd even bij stil. 


 Zo ook tijdens de teamdag begin deze maand. Toen ik voor Ellen deze kaart maakte, omdat ze onlangs de titel Zilver Elite had verdiend. Iets waar ze naar uit keek en heel hard voor heeft gewerkt (en nog). Deze titel is een bijzondere prestatie, want er zijn er niet veel die deze titel hebben. En dus zette ik haar extra in het zonnetje. 


De kaart is gemaakt met het designerpapier Rings of Love. Deze prachtige papierlijn kun je in juli en augustus GRATIS kiezen bij besteding van € 60.


De tekst is uit een Nederlandse stempelset Geweldig Samen. Een superleuke set uit de Sale-a-brationcollectie. En GRATIS te kiezen bij besteding van € 120.


Daarbij maakte ik deze cadeauverpakking. Het is de Delicate details treat box. Een kant-en-klare cadeauverpakking, die je naar eigen inzicht kunt versieren, beplakken, bestempelen en een kleurtje kunt geven. De prachtige, laser gesneden voorkant maakt het een elegant en sierlijk doosje.


Ik knipte wat bloemen uit het prachtige Hues of Happines Designerpapier en rangschikte deze op de voorkant van het doosje. Een passend lintje en je hebt een prachtige verpakking.


Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen. 


De producten die je in juli en augustus GRATIS kunt kiezen bij besteding van elke € 60/ € 120 vind je in de speciale Sale-a-Bration brochure. En onderaan dit bericht.

Kom je ook in mijn team?
Tevens vind je <hier> meer informatie over het aantrekkelijke startpakket. Bij aanschaf van dit pakket maak je onderdeel uit van de gezellige en creatieve Stampin' Up! familie. Een aanrader als van gezelligheid en stempelen houdt! Je bent van harte welkom in mijn team.




Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
x

















Geen opmerkingen: