vrijdag 8 juli 2022

Stampin' Up! Lovely in Linen - Doosje in een kaart workshop teamdag

Ik schreef in dit bericht van afgelopen woensdag over de superleuke teamdag, die ik georganiseerd heb. Vandaag laat ik je het eerste project zien dat we gemaakt hebben.

Een super tof doosje in een omslag met allerlei vakjes en extra kaartjes. We gebruikten de producten uit de prachtige collectie Lovely in Linen. Een van mijn favoriete productcollecties. Je kunt 'm vinden op pagina 25 van de jaarcatalogus. 

Als je het doosje opent vind je er twee pockets met kaartjes. Die bestempeld zijn met stempels uit de stempelset Lovely & Lasting.


Rechts ook nog een vakje voor een kaartje. En in het midden een doosje. Hierin passen 4 Notecards & envelopes. En je kunt er natuurlijk ook foto's in bewaren of weggeven. Of iets lekkers.

 Op de notecards heb ik de restanten van het Lovely in Linen Designerseriespaper verwerkt. En ik heb de teksten, het label en andere stempels uit de set verwerkt. De label kun je overigens handig ponsen met de bijpassende Lasting Label Punch.



Hieronder nog even de kaartjes per stuk. Geïnspireerd op de voorbeelden uit de jaarcatalogus.


Een overzicht van alle gebruikte materialen voor dit project en de kaartjes vind je door op onderstaande banner te klikken. Je kunt de producten direct bestellen in de webshop. Of je kunt me een mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl


En bij besteding van elke € 60,00 ontvang je in juli en augustus een GRATIS product uit de Sale-a-Brationcollectie.






Het was een goed begin van de dag. Het eerste project viel in de smaak. Hou de website in de gaten, want binnenkort laat ik je zien wat we in de tweede workshop hebben gemaakt.





O, en hou je ook van gezelligheid en samen stempelen? Overweeg dan om het startpakket aan te schaffen. Je krijgt er nu een GRATIS complete planner collectie bij cadeau.

Creatieve groet,

Yvonne
x
















Geen opmerkingen: