woensdag 6 juli 2022

StampinClub Teamdag - Eindelijk!

 
Het is hollen of stilstaan hier af en toe. Duizend-en-een leuke dingen en ideeën om te doen. Als er toch eens een artikelnummer voor 'tijd' in de Stampin' Up! catalogus zou staan...

Enfin, het was dus even stil hier op mijn blog, want ik ben druk geweest met de organisatie van de teamdag. Eindelijk kon en mocht het weer; gezellig bij elkaar komen. Lekker samen creatief zijn, elkaar ontmoeten, bijkletsen...en meer. 



Ik maakte er een lekker verwendagje van voor enkele dames uit mijn team. Helaas kon niet iedereen van de partij zijn. 


Ik had een brievenbusdoosje versierd met daarin alle materialen voor de workshops. 

Een flesje water -want goed voor jezelf zorgen is belangrijk- en een klein traktatiezakje met wat lekkere chocolade erin, stonden klaar.


Bij aankomst werd ik zelf ook verwend met een aantal lekkere, leuke en creatieve cadeautjes. Zo lief!



Na een lekkere kop koffie/thee met een stukje bosbessencake zijn we aan de slag gegaan met de eerste workshop. Wat we gemaakt hebben laat ik je in een volgend blogbericht zien :-).

Na de eerste workshop was er even lunchpauze. En door alle drukte en gezelligheid heb ik niet eens van alles foto's gemaakt...


Iedereen had ook 3-4 van haar mooiste projecten meegenomen om te laten zien. Zo konden we elkaar inspireren en zien wat iedereen zoal maakt en gemaakt heeft. Superleuk om te zien dat iedereen zijn eigen stijl heeft.

Hou je van stempelen en gezelligheid?
Dan kun je er de volgende keer ook bij zijn!
Dit is namelijk de perfecte tijd om het startpakket aan te schaffen.


Je betaalt voor het startpakket slechts € 129,00 en mag deze helemaal zelf samenstellen met producten t.w.v. € 175,00. Hoe leuk is dat!?

En als je het pakket in juli of augustus aanschaft, ontvang je bovendien de Making Plans-serie GRATIS!



Deze serie bestaat uit een gave planner met losbladige inhoud, stickers, een stempelset en 3 notitieboekjes. In deze planner kun je de leuke leuke activiteiten met het team noteren, de evenementen van Stampin' Up! en je eigen afspraken uiteraard.

En je kunt in de planner ook je creatieve ideeën kwijt. Of je maakt er een mooi journal van, waarin je je dagelijks of wekelijkse belevenissen verwerkt met bijvoorbeeld foto's.

Laat het me weten als je meer informatie wilt of vragen hebt. Ik vertel je er graag over.
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: