dinsdag 9 augustus 2022

Stampin' Up! He's the Man en Brewed for You - stoere mannenkaart

 Gisteren vierde een vriend zijn 50e verjaardag. En ik maakte voor hem deze kaart.


Ik gebruikte voor de basis het designerpapier He's the Man. Dit is echt supergaaf papier om snel en makkelijk mannenkaarten te maken.

In de papierlijn zitten 2 vellen met voorgestanste elementen. Zoals het label met 'Hooray', het stukje geperforeerd papier en de sterretjes. 
En zo zijn er nog veel meer leuke elementen die je kunt verwerken op je mannenprojecten.


Er is een bijpassende stempel- en stansenset bij dit papier. Zelf combineer ik het papier graag met de stempelset Brewed for You.


En voor het schuim van het bier gebruikte ik de Snowfall Accents Puff Paint. Niet alleen leuk als sneeuwaccenten op je winterse- en kerstkaarten!


Deze maand ontvang je bij bestelling van € 60 in mijn webwinkel en bij gebruik van de gastvrouw-code GRATIS zo'n flesje puff paint.

Uiteraard kun je ook nog steeds een GRATIS product kiezen uit de Sale-a-Bration collectie.


 
Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X

Geen opmerkingen: