zondag 14 augustus 2022

Stampin' Up! Sun prints fun fold kaart

Als je mijn website/ blog volgt, dan heb je dit leuke kaartmodel al eens voorbij zien komen. Je kunt de berichten <HIER> en <HIER> nog teruglezen.

 

Ik vond het zo'n leuke vouwkaart, dat ik 'm in meerdere variaties maakte. Deze versie is gemaakt met de prachtige product collectie Sun Prints.

De kaart is beplakt met het Sun Prints Designerpapier en de takken komen uit de bijpassende stempelset Nature's Prints. En ze zijn gestanst met de Natural Prints Dies.

Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen. Klik op de banner om ze in de webwinkel te bekijken.


Tot slot nog 2 andere kaarten die ik maakte met deze prachtige producten. En waarvoor ik de In Color kleuren 2022-2024 gebruikte.


Sweet Sorbet en Orchid Oasis



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X




Geen opmerkingen: