woensdag 17 augustus 2022

Stampin' Up! Perched in a Tree - Terug naar de basis

Als je net begint met stempelen (of een andere hobby), dan kan het best overweldigend zijn. Al die kleuren inkt, papier, stempels, stansen, ponsen en zoveel andere materialen. Het kan soms duizelen en je weet niet wat je moet kiezen. Terug naar de basis is dan de tip; alleen stempels, inkt en papier.

 

Ook als je al verder bent is het soms fijn om even terug te gaan naar die basis. Ik doe dat regelmatig als ik inspiratieloos ben. En vaak als ik een nieuwe stempelset heb, zoals deze Perched in a Tree stempelset.

Even de stempels proberen, de mogelijkheden verkennen en van daaruit beginnen de ideeën langzaam te komen.

En dan ben ik soms niet meer te stoppen...hahaha!


De basis van deze kaart is hetzelfde. Ik heb de kaart alleen een kwartslag gedraaid. En de vogel ingekleurd met aquarelpotloden.


En als je enthousiaster wordt, kun je langzaam de collectie uitbreiden met een kleurtje inkt, wat gereedschap en bijpassende stansen. 

Zo is de achtergrond van deze kaart een beetje aangezet met blauwe inkt (Balmy Blue) met behulp van een blending borstel of sponge dauber. 


En ik heb met behulp van de bijpassende Aspen Tree stansen uit geel kaartkarton wat bloemen gesneden.

En hou je het alleen bij zwart-wit en vind je het heerlijk om te kleuren? Ook prima, natuurlijk. Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen, die je direct in de webshop kunt bekijken.


SALE-A-BRATION
Het is nog tot 31 augustus Sale-a-Bration. Je mag dan bij je bestelling vanaf € 60,00 een GRATIS product kiezen. Super toch? Zo kun je je collectie stempels heel voordelig uitbreiden!

De brochure met alle producten waaruit je kunt kiezen vind je <HIER> en <HIER>.




Zijn er vragen of wil je meer informatie?
Laat het met weten. Ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X



Geen opmerkingen: