zaterdag 20 augustus 2022

Stampin' Up! Thee en Troost - Voor de leukste theeleut

Als theeleut (ik lust echt geen koffie...brr), waren de producten uit de collectie Thee en Troost (Tea Boutique) een van de eersten die ik aanschafte bij het verschijnen van de nieuwe jaarcatalogus. 

 

En niet alleen vanwege het thema, ook door de mooie heldere kleuren, spreekt de collectie me aan. Bovendien is het weer eens iets anders dan wat ik al in mijn collectie heb.

Voor de zomervakantie heb ik een workshop gegeven met deze collectie in de hoofdrol. En deze kaart was een van de projecten die gemaakt is.

Een kaart waar de stempels en de inkt het werk doen. Heerlijk stempelen en sponsen met de nieuwe kleuren uit de In Color Collectie 2022-2024.

En hieronder een kaartje dat ik maakte om te laten zien dat je met kaartkarton en het bijpassende Tea Boutique Designerpapier ook een leuke variatie kunt maken.


Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen voor beide kaarten.


Heb je vragen of wil je meer informatie?
Laat het met weten, ik help je graag!

Met de materialen kun je een setje vrolijke kaarten maken voor de leukste theeleut. En nog veel meer leuke projecten. Bijvoorbeeld deze kaart met een leuke vouw, die ik in een eerder bericht liet zien.



Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X







Geen opmerkingen: