woensdag 28 september 2022

Stampin' Up! Stempel Schatten bloghop - Na regen komt zonneschijn

 

Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop Stempel Schatten.  Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die door het team gemaakt zijn.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempels schatten dus!

Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.

Deze maand is het thema

Na regen komt zonneschijn


Een kaartje of project dus om iemand te laten weten dat het allemaal goed komt. Dat er na een minder makkelijke periode ook weer betere tijden komen. Even een hart onder de riem, een kaartje om te laten weten dat je aan iemand denkt.



En zoals je ziet, maakte ik dit kaartje :-). Telkens als ik 'm zie word ik er blij van en ik hoop dat de ontvanger er ook blij van wordt.


Twee stempelsets heb ik gecombineerd voor deze kaart. Ten eerste de stempelset Rays of Light. Een prachtige achtergrondstempel met veel mogelijkheden. 

Nadat ik de zonnestralen op de achtergrond afdrukte, heb ik de bloemen en blaadjes uit de stempelset Simply Fabulous hierop afgedrukt.

De takjes/ blaadjes in Garden Green. De tulpenkopjes in Sweet Sorbet. En enkele schattige bloemetjes met Starry Sky inkt op een apart stukje basis wit kaartkarton. Deze heb ik daarna uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt voor wat meer diepte. 


Tenslotte nog een tekst uit dezelfde stempelset afgedrukt op een stukje basis wit kaartkarton en deze uitgeknipt en op de kaart geplakt met wat Stampin' Dimensionals.

Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. Heb je vragen of wil je meer informatie? Laat het me weten. Ik help je graag!

Tijd om verder te hoppen naar het volgende project. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes). 





Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
x


3 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Hoi Yvonne,
Zeker weten dat de ontvanger hier ook (steeds weer) blij van zal worden. Aanstekelijke blijheid straalt het geheel uit! Leuke compositie.
Groetjes, Yolanda

Elly zei

Hoi Yvonne; wat een vrolijk en zonnig kaartje! Daar wordt een mens blij van!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een heerlijke vrolijkheid Yvonne! Deze kaart gaat zeker iemand een grote glimlach bezorgen!