woensdag 30 november 2022

Stampin' Up! Elephant Parade - Voor kinderen - Bloghop Stempel schatten

 

Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop Stempel Schatten.  Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die door het team gemaakt zijn. Deze week zijn we een weekje later 😊.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempels schatten dus!

THEMA
Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.
Deze maand is het thema: 

Voor kinderen



Voor dit thema koos ik de schattige olifantjes uit de stempelset Elephant Parade. Deze set is zooo leuk voor kinderen en baby's. In de stempelset zitten maar liefst 13 stempels. En ik heb ze bijna allemaal gebruikt op de kaart.


Met de verschillende stempels kun je eindeloos veel variaties maken en leuke tafereeltjes samenstellen. En in combinatie met de bijpassende stansen zijn er zelfs nog meer mogelijkheden.


In combinatie met de stansenset Picture This, liet ik de olifantjes uit de rondjes tevoorschijn komen. Allemaal klaar voor een feestje!

De olifantjes en andere gestempelde afbeeldingen zijn ingekleurd met behulp van de Stampin' Blends (alcoholmarkers).


De achtergrond is een stuk designerpapier uit de papierlijn Hues of Happiness op een kaartbasis in de kleur Pear Pizzaz. Het patroon van het papier is subtiel en met de kleine bloemetjes tegelijk heel vrolijk.


Onderaan dit bericht vind je het overzicht van alle gebruikte materialen voor deze kaart.

Hieronder kun je verder 'hoppen' naar meer inspirerende ideeën voor kinderen. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes), om verder te gaan. Veel plezier!





Voor vragen, informatie en bestellingen kun je altijd contact met mij opnemen per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl.

Ik help je met plezier!

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
XX


3 opmerkingen:

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een supervrolijke kaart Yvonne, hij spat van mijn scherm af! Leuk dat wij de zelfde set laten zien, maar er elk een heel ander voorbeeld mee laten zien! Ze zijn om op te eten, die olifantjes!

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een leuke combinatie met dat sterretjespapier. Een heel fraai geheel zo, met mooi inkleurwerk Yvonne, superleuk!

Elly zei

Ook bij jou zie ik die schattige olifantjes voorbij komen! Lief en schattig kaartje Yvon