zaterdag 12 november 2022

Stampin' Up! On Stage evenement Wenen en top 5 van Nederland!

 Op het moment dat dit bericht op de website/ het blog verschijnt zit ik in Wenen. Afgelopen woensdag vertrok ik met een aantal teamleden richting de Oostenrijkse hoofdstad voor On Stage.



Een jaarlijks evenement dat de afgelopen 2 jaar online georganiseerd werd. En dit jaar kunnen we eindelijk weer live bij elkaar komen. Met enkele honderden andere Stampin' Up! collega's geniet ik van alle leuke, creatieve, inspirerende en leerzame activiteiten die Stampin' Up! voor ons heeft georganiseerd.

Tijdens deze evenementen krijgen we de nieuwe gids voor aankomende lente/ zomer te zien en de Sale-a-Bration producten voor komende januari en februari. Ik kijk er nu al naar uit!

Verder wordt iedereen die een bijzondere prestatie heeft geleverd erkend tijdens het evenement. En ik ben super trots op het feit dat ik dit jaar als 5e van Nederland ben geëindigd.


Mocht je het leuk vinden om van mijn belevenissen in Wenen op de hoogte blijven. Volg me dan op Facebook of Instagram. Ik zal daar regelmatig berichtjes plaatsen.

En bij terugkomst zal ik uiteraard hier op mijn blog verslag doen van alles wat ik meegemaakt hebt. En uiteraard alvast een kleine glimp geven van de nieuwe producten die eraan komen!

Tot snel!

Creatieve groet,
Yvonne
 

Geen opmerkingen: