donderdag 10 november 2022

Feel Good Stampin' Bloghop - Whatever the weather

 

Hallo en leuk dat je op mijn blog bent aangekomen. Welkom bij een nieuwe bloghop van het Feel Good Stampin’ Designteam!

Met het team inspireren we je elke maand met mooie en leuke projecten, gemaakt met de producten van Stampin’ Up! Van elk project is een stap-voor-stapbeschrijving in de vorm van video, foto of tekst beschikbaar. Deze kun je GRATIS downloaden en opslaan. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin’ Up!

THEMA
Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. En het thema van deze maand is:

Whatever the weather


Zoals je kunt zien ben ik dicht bij het huidige seizoen/ weerbeeld gebleven en koos voor een herfstkaart. En deze kaart maakte ik voor de kleurtechniek-workshop, die ik afgelopen week bij mij thuis gaf. 


Het roodborstje is gekleurd met alcoholmarkers (Stampin' Blends). Daarnaast zijn er nog een aantal leuke techniekjes gebruikt op deze kaart.


PROJECTBESCHRIJVING
Via onderstaande button vind je de link naar de projectbeschrijving van deze kaart. Met een link naar de stap-voor-stapvideo op mijn YouTube-kanaal en gebruikte materialen.




Heb je vragen of wil je meer informatie? Laat het me dan gerust weten. Ik help je graag!



Tijd om verder te hoppen naar de projecten van de anderen. Ik ben benieuwd welk seizoen/ weer zij hebben gekozen voor hun project. Klik op de naam onder die van mij om verder te 'hoppen'.


Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne 
X


Geen opmerkingen: