maandag 7 november 2022

Stampin' Up! Perched in a Tree - herfstworkshop

 Afgelopen vrijdag is mijn weekend heerlijk creatief begonnen met de Perched in a Tree herfstworkshop.

 De workshop stond in het teken van het inkleuren van gestempelde afbeeldingen. We hebben gewerkt met aquarelpotloden, alcholmarkers (Stampin' Blends) en inkt & water.


Daarnaast zaten er in de kaarten nog enkele andere leuke techniekjes verwerkt. Het was dan ook hard werken. Over de hele dag hebben 10 dames in totaal 30 kaarten gemaakt! En het was de moeite waard. Wat een mooie resultaten!


Dit is een van de kaarten die we maakten. 
Met dank aan mijn Engels Stampin' Up! collega Jo Blackman bij wie ik het idee voor deze geweldige kaart zag.


Het roodborstje is gekleurd met de aquarelpotloden, zonder water. Hiervoor zijn de kleuren Pumpkin Pie, Cajun Craze en Early Espresso gebruikt

Voor de blaadjes heb ik een stuk Vanille kaartkarton met behulp van blendingborstels en inkt gekleurd. Eerst kleurde ik het stuk helemaal in met Crushed Curry en een beetje Pumpkin Pie. 

Daarna zijn er 4 blaadjes uit gestanst. En vervolgens heb ik aan de randen van de gestanste blaadjes nog wat Mossy Meadow en Merry Merlot aangebracht voor een echte herfst-look.

Hieronder vind je een overzicht van alle gebruikte materialen:


Zijn er vragen of wil je meer informatie? 
Laat het me weten, ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X





Geen opmerkingen: