zaterdag 3 december 2022

Stampin' Up! kaarten met een doorkijkje - diverse varianten uit 1 vel kaartkarton

 
Regelmatig organiseer ik voor mijn team iets gezelligs en creatiefs in onder meer de Facebookgroep. Zoals de Mystery Stamping-sessies.

Vooraf weet je niet wat je gaat maken. In de eerste aanwijzing krijg je door welke materialen je klaar kunt leggen (papier en kaartkarton) en eventueel de maten. En in volgende stappen krijg je steeds een aanwijzing wat je moet doen. Aan het einde ontstaat een mooie kaart. Zoals deze kaarten hieronder, die ik maakte voor de sessie van afgelopen keer.


Alle kaarten maakte ik met de kerstpapierlijnen uit de Stampin' Up! juli-december 2022 mini-catalogusAlle papierlijnen en heel veel andere producten zijn nu te bestellen met korting tot wel 60%

Dat is zolang de voorraad strekt!


Deze kaart is gemaakt met het Lights Aglow Specialty Papier.
 



Deze kaart is gemaakt met het Storybook Gnomes papier. Te schattig toch?
En ook heel erg leuk voor de winterse verjaardagen.






Deze kaart maakte ik zonder designerpapier en alleen met de Merriest Frames stempelset en hybride embossingfolder en stansen. Bekijk hier de video die ik maakte voor nog meer inspiratie met deze set.

Deze bundel is zo mooi en tijdloos. En nu met heel aantrekkelijke korting te bestellen, zolang de voorraad strekt.




Je kunt de gebruikte materialen bestellen via mij (StampinClubNederland). 

Dat kan per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een creatieve groet,

Yvonne
X



Geen opmerkingen: