zaterdag 21 januari 2023

Stampin' Up! Two-tone-Flora stempelset - twee-stap-stempelen

Hoe snel gaat de tijd! Het nieuwe jaar is alweer volop aan de gang en de eerste maand is bijna afgelopen.
Ondanks dat ik het een beetje druk had op mijn werk en met het gezin, heb ik toch tijd gevonden om heerlijk creatief bezig te zijn.

 

 Deze maand ben ik aan de slag gegaan met de bundel Two-Tone-Flora en de bundel Echt iets bijzonders en bijpassende Echte iets bijzonders label stansen.


Voor de workshop die ik gaf met deze producten maakte ik deze serie kaarten ter inspiratie. De kaarten die we tijdens de workshop hebben gemaakt, laat ik je volgende week zien.


Het is zo'n prachtige collectie producten.
Op mijn YouTube-kanaal kun je een kort filmpje bekijken. Daarin ik je laat zien hoe je met slechts 1 kleur inkt 3 verschillende tinten kunt creëren.


Hierboven vind je de lijst met gebruikte materialen om deze kaarten te maken. Klik op de afbeelding om de producten te bekijken. 

Je kunt direct bestellen in de webwinkel of mij je bestelling mailen: mail@stampinclubnederland.nl


Bovendien mag je GRATIS een product kiezen bij elke € 60,00. Alleen tijdens Sale-a-Bration t/m 28 februari 2023.

Heb je vragen of advies nodig? Ik help je graag!

Creatieve groet en tot stempels!

Yvonne
X



Geen opmerkingen: