zondag 29 januari 2023

Kaart met uittrekbaar label Two-tone Flora en Echt iets bijzonders bundel

 In de maand januari ben ik aan de slag gegaan met de Two-tone-flora bundel uit de januari-juni 2023 mini-catalogus van Stampin' Up! Ik heb in diverse berichten al enkele inspirerende voorbeelden laten zien.

En afgelopen gaf ik een workshop met deze prachtige bundel. Gecombineerd met de bundel Echt iets Bijzonders. We maakten 3 kaarten. Daarbij kwamen diverse technieken aan bod om zo nog meer uit de producten te halen. We maakten onder meer onderstaande kaart.



Bij deze kaart verwerkte ik het label uit de Nederlands bundel Echt iets bijzonders op een leuke manier in de kaart.

De bundel bestaat uit een Nederlandse set met leuke teksten en een stansen set met mooie labels in allerlei maten en vormen. Superleuk om te combineren.


Door aan het lintje de label uit de kaart te trekken, komt de tekst tevoorschijn.

Andere inspirerende voorbeelden met deze set vind je <HIER>. Later deze week laat ik je de andere kaart zien, die we maakten.


Via onderstaande button vind je een overzicht van alle gebruikte materialen in de webwinkel. 


Bestellen kan direct in de webwinkel of je kunt een e-mail sturen.

Tot eind februari kun je nog profiteren van GRATIS producten bij elke € 60,00 tijdens de Sale-a-Bration.

Tot stempels!

Creatieve groet

Yvonne
X







Geen opmerkingen: